Select heeft de beste kantoormeubelen al voor je geselecteerd
– Voorwaarden: deze algemene voorwaarden, gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 91404320
Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes en Overeenkomsten gesloten tussen Select Kantoormeubelen en de Opdrachtgever.
De door de Opdrachtgever (of Derde) gehanteerde algemene voorwaarden zijn niet van toepassing en worden door Select Kantoormeubelen uitdrukkelijk van de hand gewezen.
Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn slechts mogelijk voor zover zulks voorafgaand aan het aangaan van Overeenkomsten expliciet en schriftelijk door Select Kantoormeubelen is aangegeven. De afwijkingen gelden slechts voor de enkele Overeenkomst waarop zij betrekking hebben.
Ingeval van vernietiging van één of meer van de artikelen uit deze algemene voorwaarden, blijven de andere artikelen onverminderd van kracht.
Deze algemene voorwaarden zijn eveneens van toepassing op alle Overeenkomsten, waarbij voor de uitvoering Derden moeten worden ingeschakeld.
Als er zich een situatie voordoet waar deze Voorwaarden geen uitkomst bieden, dan zijn de afspraken uit de Overeenkomst bindend. Op het moment dat er geen sprake is van een Overeenkomst, gelden de schriftelijk gemaakte afspraken of verbintenissen.
Select Kantoormeubelen heeft altijd het recht om deze algemene voorwaarden eenzijdig aan te passen.
Select Kantoormeubelen heeft het recht om een opdracht van Opdrachtgever te weigeren.
Aanbiedingen, welke van Select Kantoormeubelen uitgaan, zijn slechts bindend voor de termijn vermeld in de aanbieding, of zo geen termijn is bepaald, gedurende een termijn van 14 dagen.
In catalogi, afbeeldingen, tekeningen, normalisatiebladen en dergelijke vermelde gegevens zijn slechts indicatief en niet bindend, behalve voor zover deze uitdrukkelijk zijn opgenomen in een door partijen ondertekende Overeenkomst of een door Select Kantoormeubelen ondertekende opdrachtbevestiging, onverlet de verantwoordelijkheid van de Opdrachtgever voor door hem verstrekte gegevens. Geringe maatverschillen, of ten bate van een goede uitvoering gewenste ondergeschikte wijzigingen in constructie of onderdelen, blijven voorbehouden.
Een Overeenkomst komt tot stand na ondertekening van de Overeenkomst of schriftelijke opdrachtbevestiging door Select Kantoormeubelen.
De door Select Kantoormeubelen uitgebrachte aanbieding alsmede door haar verstrekte ontwerpen, tekeningen, draaiboeken en presentaties blijven haar eigendom en dienen, indien geen opdracht met Select Kantoormeubelen tot stand komt, onverwijld aan haar te worden teruggezonden. Zij mogen zonder de uitdrukkelijke toestemming van Select Kantoormeubelen geheel noch ten dele worden gebruikt en/of gekopieerd, dan wel op een andere wijze worden vermenigvuldigd noch aan derden ter inzage worden gegeven.
Select Kantoormeubelen kan niet aan haar aanbiedingen/offertes worden gehouden, als de Opdrachtgever, naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat de aanbieding/offerte, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.
De Opdrachtgever staat ervoor in, dat gegevens betreffende de door Select Kantoormeubelen gebezigde fabricage en/of constructiemethoden niet aan derden worden getoond, bekendgemaakt of gebruikt. Indien dit wel gebeurt zal Select Kantoormeubelen de Opdrachtgever een boete opleggen van €10.000,- per overtreding.
Elke aanbieding is, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld, gebaseerd op uitvoering onder normale omstandigheden en gedurende de bij Select Kantoormeubelen geldende normale werkuren. Het staat Select Kantoormeubelen vrij, tenzij schriftelijk anders overeengekomen, in geval van levering of montage buiten de normale werkuren een toeslag op de leverings- en/of montagekosten te berekenen van:
30% op normale werkdagen na 17:00 uur en voor 20:00 uur;
b. 40% op normale werkdagen tussen 20:00 uur en 07:00 uur;
c. 60% op zaterdagen;
d. 100% op zon – en feestdagen.
Select Kantoormeubelen behoudt zich het recht voor om kosten die in verband met een (eventuele) aanbieding en/of Overeenkomst door Select Kantoormeubelen gemaakt zijn aan de Opdrachtgever door te berekenen.
Alle door Select Kantoormeubelen gehanteerde prijzen en prijsopgaven zijn exclusief BTW en andere heffingen die van overheidswege worden geheven. Tenzij anders overeengekomen zijn de door Select Kantoormeubelen in haar offertes of opdrachtbevestigingen aan Opdrachtgever opgegeven prijzen af fabriek/magazijn.
Indien gewenst door de Opdrachtgever zal, nadat hiervoor door de Opdrachtgever opdracht is verstrekt en door Select Kantoormeubelen de opdracht is aanvaard, Select Kantoormeubelen zorgdragen voor vervoer naar de plaats van bestemming op het terrein en/of in het gebouw van de Opdrachtgever, mits de betreffende zaken in een voldoende grote lift en overigens zonder enige belemmering kunnen worden vervoerd naar de interne plaats van bestemming.
Indien op verzoek van de Opdrachtgever de levering wordt uitgesteld tot na de leveringsdatum, dan wel indien de Opdrachtgever verzoekt tot levering van de Producten voor de leveringsdatum dan heeft Select Kantoormeubelen recht op vergoeding van de voor haar door dit uitstel respectievelijk door deze bespoediging voortvloeiende kosten, alsmede van vergoeding van de wettelijke rente over de prijs van de in het uitstel betrokken Producten. Uitstel van levering schort de betalingsverplichting van de Opdrachtgever niet op. Select Kantoormeubelen behoudt zich het recht voor om uit de vertraging voortvloeiende schade te vorderen.
Indien de aanvoer op of bij de plaats van levering door het ontbreken van bestrating of een verharde weg, dan wel door andere omstandigheden extra arbeidsuren vergt, dan wel dat Select Kantoormeubelen hierdoor extra kosten moet maken, dan komen deze extra uren en kosten voor rekening van de Opdrachtgever en is Select Kantoormeubelen gerechtigd deze uren en kosten afzonderlijk bij de Opdrachtgever in rekening te brengen.
Wachturen en vertragingen die niet zijn ontstaan naar aanleiding van het eigen handelen van Select Kantoormeubelen, zullen tegen de geldende tarieven worden doorberekend.
Wijzigingen in inkoopprijzen, loonkosten, kostprijzen van grondstoffen en/of materialen, sociale- en overheidslasten en/of andere kosten voor zover deze betrekking hebben op de overeengekomen prestatie kunnen te allen tijde door Select Kantoormeubelen aan de Opdrachtgever worden doorberekend.
Is met de Opdrachtgever een vaste prijs overeengekomen, dan zal deze vaste prijs slechts betrekking hebben op de in de Overeenkomst genoemde werkzaamheden en diensten. Eventuele werkzaamheden en diensten die in aanvulling of wijziging daarop in opdracht van de Opdrachtgever door Select Kantoormeubelen (of door haar ingeschakelde Derden) worden geleverd (‘meerwerk’), zullen indien en voor zover hiermee meer dan 10% van de overeengekomen vaste prijs is gemoeid, op basis van nacalculatie aan de Opdrachtgever in rekening worden gebracht.
De navolgende omstandigheden kunnen aanleiding geven tot meerwerk en daarmee tot afrekening op de wijze als in het vorige lid voorzien:
a. uitbreiding of wijziging van analyse, pakket van eisen en wensen, nadat deze door de Opdrachtgever is goedgekeurd;
b. eisen, wensen, randvoorwaarden of verwachtingen van de Opdrachtgever die ten tijde van het aangaan van de Overeenkomst niet, niet volledig of onvoldoende duidelijk aan Select Kantoormeubelen kenbaar zijn gemaakt;
c. gebreken en tekortkomingen in producten of diensten van Derden, die door Select Kantoormeubelen in redelijkheid niet waren te voorzien, dan wel waarop Select Kantoormeubelen beperkt of geen invloed kan uitoefenen;
De Opdrachtgever wordt geacht met de uitvoering van meerwerk en de daaraan verbonden kosten te hebben ingestemd, wanneer de Opdrachtgever de uitvoering van het meerwerk heeft laten plaatsvinden zonder blijk te geven dat dat niet werd gewenst.
De opgaven van leveringstermijnen in aanbiedingen, orderbevestigingen en/of Overeenkomsten worden naar beste weten gedaan en worden door Select Kantoormeubelen zoveel mogelijk in acht genomen, doch zij zijn niet bindend en betreffen nimmer een fatale termijn. Select Kantoormeubelen komt door het enkele overschrijden hiervan niet in verzuim noch leidt dit tot enige aansprakelijkheid aan de zijde van Select Kantoormeubelen. Bij overschrijding van deze termijnen zal Select Kantoormeubelen tijdig in overleg treden met de Opdrachtgever.
Levering geschiedt, tenzij anders overeengekomen, af fabriek/magazijn. Select Kantoormeubelen heeft aan haar leveringsverplichting voldaan door de Producten éénmaal af fabriek/magazijn dan wel op de overeengekomen locatie en op het overeengekomen tijdstip aan Opdrachtgever aan te bieden. Onder leveringen wordt mede verstaan: overeengekomen deelleveringen.
Select Kantoormeubelen behoudt zich het recht voor om de Overeenkomst in gedeelten te leveren en deze deelleveringen separaat te facturen.
De levertijd gaat in op het laatste van de navolgende tijdstippen:
de dag of week zoals vermeld op de opdrachtbevestiging;
b. de dag van ontvangst door Select Kantoormeubelen van de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke bescheiden, gegevens, vergunningen e.d.;
c. de dag van de vervulling van de voor het aanvangen van de werkzaamheden noodzakelijke formaliteiten;
d. de dag van ontvangst door Select Kantoormeubelen van hetgeen volgens de Overeenkomst voor het aanvangen van de werkzaamheden bij vooruitbetaling dient te worden voldaan.
De Opdrachtgever is verplicht tot afname van de door hem gekochte Producten op de in artikel 5 lid 2 omschreven plaats en op het overeengekomen tijdstip. Indien de Opdrachtgever dit nalaat, dan is Select Kantoormeubelen gerechtigd om zonder ingebrekestelling betaling van de overeengekomen koopprijs van de niet afgenomen Producten te vorderen en worden deze Producten geacht door de Opdrachtgever van Select Kantoormeubelen te zijn afgenomen, waarna zij voor rekening en risico van de Opdrachtgever en tegen vergoeding van alle daaruit voortvloeiende kosten worden opgeslagen. Een en ander onverminderd de aan Select Kantoormeubelen verder toekomende rechten.
De Opdrachtgever doet al datgene, wat redelijkerwijs nodig of wenselijk is om een tijdige en juiste levering door Select Kantoormeubelen mogelijk te maken, zoals het tijdig (laten) aanleveren van volledige, deugdelijke en duidelijke gegevens, waarvan Select Kantoormeubelen aangeeft of waarvan de Opdrachtgever begrijpt of redelijkerwijs dient te begrijpen, dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de Overeenkomst.
Als Select Kantoormeubelen een aanbetaling verlangt van de Opdrachtgever en deze aanbetaling nog niet door Select Kantoormeubelen ontvangen is, behoudt Select Kantoormeubelen zich het recht voor om de uitvoering van de Overeenkomst op te schorten tot op het moment dat de verlangde aanbetaling door Select Kantoormeubelen is ontvangen.
Annulering van de Overeenkomst kan slechts plaatsvinden na overleg met en na schriftelijke instemming van Select Kantoormeubelen onder de door Select Kantoormeubelen gestelde voorwaarden.
Select Kantoormeubelen heeft het recht (delen van) de Overeenkomst door derden te laten uitvoeren (wanneer dit in Frankrijk gebeurt, in overeenstemming met de Wet op Onderaanneming (loi n°75-1334 du 31 décembre 1975 relative à la sous-traitance)). Indien de uitvoering van (een deel) van de Overeenkomst in overleg met de Opdrachtgever door (een) derde(n) geschiedt, is Select Kantoormeubelen gerechtigd naast de in de offerte opgegeven kosten ook eventuele door deze derde partij(en) achteraf gefactureerde meerkosten door te belasten aan de Opdrachtgever. Van een in Frankrijk gevestigde Opdrachtgever zal voor het factureren van meerkosten voorafgaande goedkeuring worden gevraagd. Select Kantoormeubelen is niet aansprakelijk voor de werkzaamheden die door een derde wordt verricht voor zover deze derde zelf een overeenkomst met de Opdrachtgever is aangegaan of de Opdrachtgever aan de derde instructies heeft gegeven.
Indien opdracht is verstrekt door Opdrachtgever voor montage en Select Kantoormeubelen heeft deze opdracht schriftelijk aanvaard dan wordt geacht dat deze montagewerkzaamheden kunnen geschieden onder normale werkomstandigheden en gedurende voor Select Kantoormeubelen geldende normale werkuren. Indien de werkzaamheden (geheel of ten dele) moeten plaatsvinden buiten de normale werkuren, dan kan Select Kantoormeubelen de toeslag zoals vermeld in artikel 3 lid 6 in rekening brengen.
Waar nodig, zijn de montagewerkzaamheden gebaseerd op vooraf aan de Opdrachtgever gezonden tekeningen dan wel op basis van de door de Opdrachtgever ter beschikking gestelde en door Select Kantoormeubelen goedgekeurde lay-out tekeningen. De hierin opgegeven maten en gegevens dienen door de Opdrachtgever in het werk te worden gecontroleerd. Afdrukken van de betreffende tekeningen worden door de Opdrachtgever voor akkoord ondertekend en aan Select Kantoormeubelen geretourneerd. De beoordeling van geschiktheid van de constructie van het gebouw, waarin de Producten worden gemonteerd, is een verantwoordelijkheid van de Opdrachtgever.
Onverminderd het bepaalde in lid 1 zorgt de Opdrachtgever voor eigen rekening en risico:
dat de benodigde werkzaamheden, welke niet tot de opdracht van Select Kantoormeubelen behoren, zoals (elektriciens-), hak-, breek-, metsel-, beton-, stukadoors-, en/of schilderwerk of andere dergelijke werkzaamheden op de juiste wijze en tijdig voor de geplande leveringstermijn zijn verricht;
b. dat licht- en krachtstroom op redelijke afstand beschikbaar zijn, dat de door derden of klant aan te leveren materialen aanwezig zijn in de buurt van de betreffende werklocatie, en dat de ruimten waarin gewerkt dient te worden schoon, droog en voldoende verwarmd zijn;
c. dat de aangevoerde Producten in een voldoende grote lift naar de plaats van montage kunnen worden vervoerd. Andere werkzaamheden door derden en de Opdrachtgever dienen een ongestoorde voortgang van het transport door het gebouw en/of de aaneengesloten montage niet te verhinderen;
d. dat de aangevoerde, doch nog niet gemonteerde Producten, alsmede de gereedschappen, kunnen worden opgeslagen in af te sluiten ruimten, welke geëigend zijn voor de opslag van deze Producten en gereedschappen. Als de Opdrachtgever nalatig is in het nakomen van de hiervoor omschreven verplichtingen, is Select Kantoormeubelen gerechtigd de uitvoering van de werkzaamheden op te schorten en de meerkosten die voor haar ontstaan, aan de Opdrachtgever in rekening te brengen.
In geval van tijdverlies als gevolg van vermissing van montagemateriaal of gereedschap of een oorzaak, waarvoor Select Kantoormeubelen niet verantwoordelijk is, wordt een zodanige verlenging van de levertijd toegestaan als – alle omstandigheden in aanmerking genomen – redelijk is. Ten aanzien van de extra arbeidsuren en kosten in verband met deze verlenging is artikel 4 lid 4 van overeenkomstige toepassing.
De Opdrachtgever is aansprakelijk voor beschadiging van Producten of gereedschappen van Select Kantoormeubelen, haar werknemers en de door haar ingeschakelde derden, alsmede voor vermissing hiervan, behoudens opzet of grove schuld aan de zijde van Select Kantoormeubelen.
Indien er overeen is gekomen dat de verkoper montage- of installatiewerkzaamheden dient te verrichten, zal dit uitsluitend uitgevoerd worden tot een maximum hoogte van 300cm, tenzij expliciet anders overeengekomen. Indien de hoogte voor de montage- of installatiewerkzaamheden boven de 300cm uitkomt, dient de kopende partij zelf de montage- of installatiewerkzaamheden te verrichten en zal het overeengekomen bedrag voor deze werkzaamheden wel door de verkopende partij in rekening gebracht worden.
Indien zulks door de Opdrachtgever wordt gewenst, kan een proefopstelling worden geplaatst op onderstaande voorwaarden.
Onder proefopstelling wordt verstaan het op zicht plaatsen van Producten in een door de Opdrachtgever ter beschikking te stellen ruimte met het doel de werkplek of constructie, waarvoor bij de Opdrachtgever belangstelling bestaat, te visualiseren.
Select Kantoormeubelen heeft het recht om de Opdrachtgever een percentage van de cataloguswaarde van de betrokken Producten in rekening te brengen.
In het geval dat de Opdrachtgever de Producten wenst te behouden, zullen deze door Select Kantoormeubelen alsnog in rekening worden gebracht, waarbij de reeds ontvangen betaling ingevolge lid 3 op het voor de Producten verschuldigde bedrag in mindering zal worden gebracht.
De Opdrachtgever is ten aanzien van een proefopstelling aansprakelijk voor gebruik, beschadiging, diefstal of verlies van de Producten tot ten hoogste de cataloguswaarde van de betrokken Producten.
8. Facturering & Betaling
Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zal facturering als volgt geschieden:
voor Overeenkomsten tot een bedrag van € 5.000 (zegge: vijfduizend euro) exclusief BTW, zodra de levering van de Producten ex artikel 5 lid 2 heeft plaatsgevonden;
b. voor Overeenkomsten vanaf een bedrag van € 5.000 (zegge: vijfduizend euro) exclusief BTW: 1. 50% bij de opdrachtbevestiging; 2. 50% zodra de levering van de Producten ex artikel 5 lid 2 heeft plaatsgevonden;
c. in alle gevallen zal het gehele bedrag worden gefactureerd wanneer de Opdrachtgever in verzuim is met de afname van een (deel)levering.
Tenzij schriftelijk anders overeengekomen, dient betaling te geschieden op de door Select Kantoormeubelen aangegeven wijze binnen 14 dagen na factuurdatum, zonder verrekening uit welke hoofde dan ook.
Bij overschrijding van de hiervoor genoemde termijn is de Opdrachtgever van rechtswege in verzuim, zonder dat enige ingebrekestelling vereist is. In dat geval is de Opdrachtgever vanaf de dag van het verzuim een vertragingsrente verschuldigd van 1% per maand (dan wel de wettelijke (handels)rente als deze hoger is dan dit percentage), waarbij een gedeelte van een maand voor een gehele maand wordt gerekend. Telkens na afloop van een jaar wordt het bedrag waarover de rente wordt berekend, vermeerderd met de over dat jaar verschuldigde rente. Voor een in Frankrijk gevestigde Opdrachtgever geldt dat de vertragingsrente als hiervoor genoemd gelijk is aan de rentevoet die de Europese Centrale Bank (ECB) hanteert in zijn meest recente financiële transactie, plus tien (10) procentpunten. De peildata zijn: 1 januari voor de eerste helft van een kalenderjaar en 1 juli voor de tweede helft van een kalenderjaar.
Indien de Opdrachtgever niet tijdig aan zijn betalingsverplichtingen voldoet, is hij bovendien de buitengerechtelijke incassokosten verschuldigd. Deze kosten belopen tenminste 15% van de nog verschuldigde hoofdsom met een minimum van €450,- (zegge: vierhonderdvijftig euro). In afwijking van het hiervoor genoemde minimumbedrag, geldt voor een in Frankrijk gevestigde Opdrachtgever dat die Opdrachtgever een vaste vergoeding voor incassokosten van €40,- (zegge: veertig euro) verschuldigd is zoals bepaald in het Franse Wetboek van Koophandel (Code du commerce français) (dan wel een toekomstige soortgelijke bepaling). Select Kantoormeubelen is slechts gehouden de gemaakte kosten te bewijzen voor zover die het in de voorafgaande zinnen bedoelde bedragen/percentages te boven gaan.
Door de Opdrachtgever gedane betalingen strekken steeds eerst ter voldoening van alle verschuldigde rente en kosten en vervolgens van opeisbare facturen welke het langst openstaan, zelfs al vermeldt de Opdrachtgever dat die voldoening betrekking heeft op een latere factuur.
Indien en voor zover er volgens de Opdrachtgever gebreken kleven aan een geleverd product, is hij niet gerechtigd betaling te weigeren of zijn betalingsverplichting op te schorten met betrekking tot Producten uit dezelfde zending of levering waaromtrent geen klachten kenbaar zijn gemaakt.
De Opdrachtgever is verplicht om op eerste verzoek van Select Kantoormeubelen terstond en in de door Select Kantoormeubelen gewenste vorm zekerheid te stellen en deze zo nodig aan te vullen voor alle verplichtingen van de Opdrachtgever. Zolang de Opdrachtgever hieraan niet voldoet is Select Kantoormeubelen gerechtigd haar verplichtingen op te schorten.
9. Eigendomsvoorbehoud
Aan de Opdrachtgever geleverde Producten blijven eigendom van Select Kantoormeubelen, zolang de Opdrachtgever niet al hetgeen door de Opdrachtgever aan Select Kantoormeubelen uit hoofde van de Overeenkomst verschuldigd is, met inbegrip van rente, kosten en vorderingen uit hoofde van tekortschieten in de nakoming van de Overeenkomst, volledig aan Select Kantoormeubelen heeft voldaan.
Producten zijn voor risico van Opdrachtgever vanaf het ogenblik van levering c.q. aanbieding conform artikel 5 lid 2. In geval van uitgestelde levering conform artikel 4 lid 3 gaat het risico op de Opdrachtgever over op het moment waarop de Producten volgens de oorspronkelijke afspraak geleverd zouden worden.
Zolang de eigendom van de (af)geleverde zaken niet op Opdrachtgever is overgegaan is Opdrachtgever uitsluitend bevoegd tot eigen be-/verwerking of doorlevering van de afgeleverde Producten in de normale uitoefening van zijn bedrijf. Behoudens het hiervoor bepaalde, mag Opdrachtgever deze Producten niet verpanden of aan een derde enig ander recht daarop verlenen.
Op afgeleverde Producten die in eigendom van de Opdrachtgever zijn overgegaan en zich nog in handen van de Opdrachtgever bevinden, behoudt Select Kantoormeubelen zich hierbij reeds nu voor alsdan pandrechten voor als bedoeld in artikel 3:237BW tot meerdere zekerheid van alle vorderingen die Select Kantoormeubelen dan uit welken hoofde dan ook, nog tegen de Opdrachtgever mocht hebben. Select Kantoormeubelen is te allen tijde gerechtigd en wordt hierbij door de Opdrachtgever onherroepelijk gemachtigd om de ter vestiging van dit pandrecht benodigde handelingen te verrichten (waaronder uitdrukkelijk begrepen het vestigen van het pandrecht bij authentieke of geregistreerde onderhandse akte) en daarbij ook namens de Opdrachtgever op te treden. De Opdrachtgever verplicht zich op verzoek van Select Kantoormeubelen aan deze verpanding onverwijld zijn medewerking te verlenen.
De Opdrachtgever is verplicht om de zaken voor de duur van de voorbehouden eigendom tegen brand-, ontploffings- en waterschade alsmede tegen diefstal te verzekeren en de polissen van deze verzekeringen aan Select Kantoormeubelen op de eerste aanzegging ter inzage te geven. Alle aanspraken van de Opdrachtgever op de verzekeraars van de zaken uit hoofde van genoemde verzekeringen zullen, zodra Select Kantoormeubelen te kennen geeft dit te wensen, door de Opdrachtgever aan haar worden verpand op de wijze, aangegeven in artikel 3:239BW, tot meerdere zekerheid van de vorderingen van Select Kantoormeubelen tegen de Opdrachtgever. De laatste twee volzinnen van lid 4 van dit artikel zijn van toepassing.
Indien de Opdrachtgever met de nakoming van zijn betalingsverplichtingen jegens Select Kantoormeubelen tekortschiet of Select Kantoormeubelen goede grond heeft te vrezen dat hij in de verplichtingen zal tekortschieten, is Select Kantoormeubelen gerechtigd om eigenmachtig en zonder enige aansprakelijkheid jegens de Opdrachtgever, de onder eigendomsvoorbehoud afgeleverde Producten terug te nemen. Na terugneming zal de Opdrachtgever worden gecrediteerd voor de marktwaarde, welke in geen geval hoger kan zijn dan de oorspronkelijke koopprijs, verminderd met de op de terugneming gevallen kosten.
Select Kantoormeubelen B.V.
Mors 13
7151MX Eibergen
Nederland
Versie oktober 2023
Bedankt voor het abonneren!
Deze e-mail is al geregistreerd!